Michal Glaser

Pořídil jsem tátovi na stará kolena počítač a on začal psát o svém životě. Líbí se mi to a tak bych to rád ukázal ostatním lidem. Články jsou neupravované a tak omluvte případné překlepy a chyby člověka, který je nadšený z toho, že ovládá techniku které se doposud bál...
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 747x

Seznam rubrik

Michal Glaser

Hovořit je potřeba, ale naslouchat samozřejmost.

Dříve než půjde mé tělo „pod kytky“, musím se ještě trochu párkrát „poprat“ s papírem a češtinou. Počítač a nové technologie už mi zůstanou vzdálené. Jako jsem svého tátu neodnaučil v autě řadit s „meziplynem“ a nezměnil jeho pohled na cesty do Vídně. On vnímal skutečnost, že tam jeho otec chodil v dřevákách, a já jsem zase vnímal to, že můj děda TAM ŠEL KDYKOLI PROSTĚ CHTĚL...

5.1.2015 v 10:13 | Karma: 9,56 | Přečteno: 283x | Diskuse| Ostatní

Michal Glaser

Hurá do důchodu

Jedu z práce. Je mi 75 let. Musím vlakem, protože jsem o řidičák přišel jako zdravotně nezpůsobilý. Poté, co mi ve vlaku štípne lístek průvodčí s naslouchátkem a silnými dioptriemi, vystupuji. Vystupuji velice opatrně. Mám totiž jen jedno oko. To pravé mně vypíchl 70-tiletý oční chirurg při odstraňování šedého zákalu, když se mu třásly ruce, protože měl Parkinsonovu nemoc.

12.10.2014 v 10:20 | Karma: 18,26 | Přečteno: 920x | Diskuse| Ostatní