Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I36v12o 48Ž15á35č75e46k

12. 10. 2014 11:39

Shodou okolností jsem včera byl na setkání bývalých pracovníků podniku, kde jsem v 80. letech začínal svou pracovní kariéru. Někteří starší už byli v důchodovém věku, jednomu snad bylo i přes 70. Žádné známky senility, žádné větší zdravotní problémy. Všichni by ještě klidně mohli pár let pracovat, kdyby se jim chtělo, nebo kdyby to potřebovali.

1 0
možnosti
JK

Tohle by bylo vtipné možná před 50 lety, dnes ne.  Dnes už šedesátník není stařec, šourající se o holi, jako tehdy.

0 0
možnosti
MP

Myslím, že to bylo myšleno jako nadsázka ;-D

0 0
možnosti
MJ

Chechtám se tak, že mi je vidět do krku. No...doufám, že než vyrostu, svět ovládne rozum.

0 0
možnosti
ZS

Tohle nedávno běhalo po internetu... myslím, že to není z Vaší tvorby.

0 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 747x
Pořídil jsem tátovi na stará kolena počítač a on začal psát o svém životě. Líbí se mi to a tak bych to rád ukázal ostatním lidem. Články jsou neupravované a tak omluvte případné překlepy a chyby člověka, který je nadšený z toho, že ovládá techniku které se doposud bál...

Seznam rubrik